in Vera veritas

Shouldn't I be doing something grown-uppy right now?

cometstiel:

zombiesdocrossfit:

You look cute in flannel. It really brings out the gay in your eyes.

image



carry-on-wayward-fallen-angel:

ashashi-corner:

ginathethundergoddess:

yugichrist:

xeppeli:

leader-of-standing-purgatorians:

reblogthings:

image

It’s scares me that only 16,000 people know what this is

wtf is this some kind of choclat bar

This object has killed over 400,000 people

oh my god. 

Guys.

We’re old.

WE’RE THE OLD ONES NOW

*PANICS*

image




super-psychic-paper:

Heaven’s most terrifying weapon



justanother-fuckedup-paper-girl:

An array of all my favourite Gordon Ramsay memes



dashingyounghero:

hipsterinatardis:

Don’t leak nudes

Leak pictures of SPIDER-MAN

image



soulstumped:

Misha uses a fan’s phone to show Mark photos of Osric’s cosplay from Friday



googlebus:

yes-i-am-lucifer:

You just know nobody is reblogging this for the dog

how dare you 


1,224,289 plays

288,588 notes

midesko:

Retail jobs summed up

midesko:

Retail jobs summed up




milajewnis:

but actually plaid button up shirts with the sleeves rolled to the elbows are universally attractive 



graceebooks:

bennyslegs:

piningjohn:

incurablylazydevil:

Girlfriend? No, not really my area.

CAN YOU FUCKING BELIEVE JOHN

WHY DID THIS CONVERSATION EVEN HAPPEN LMAO! IF IT WASN’T IMPORTANT BYE

you need to look at this unbelievable shit again



rneerkat:

dont EVER call ur date honey in front of bees, they do NOT understand the concept of nicknames and will viciously attack your girlfriend in hope of getting back what was taken from them



satansbuttnipples:

omg I just watched the first Doctor Who episode that was made in color and I’m laughing really hard because you can literally see the creators’ excitement

image

FUCK YEAH LOOK AT ALL THESE FUCKING COLORS THEY’RE ALL IN YOUR TV NOW HOW COOL IS THAT FUCK YEAH



ouyangdan:

leggywillow:

truezodiacfact:

Moth pit

My reaction to this gif went from stone-faced “this is dumb” to full-on snickering gleefully in about fifteen seconds.

you can’t just drop shit like this on my dash i hurt myself laughing

ouyangdan:

leggywillow:

truezodiacfact:

Moth pit

My reaction to this gif went from stone-faced “this is dumb” to full-on snickering gleefully in about fifteen seconds.

you can’t just drop shit like this on my dash i hurt myself laughing



Next Page